Regulamin sklepu internetowego 

I. Postanowienia ogólne

Regulamin sklepu internetowego Buenas Buenas (dalej “sklep”) pod adresem https://buenasbuenas.pl.

Sklep prowadzony jest przez Buenas Buenas sp. z o.o. zarejestrowanym w Szczecinie, ul. Perlista 49, 71-794, NIP: 8513273948, REGON: 522006270, KRS: 0000967432.

Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady i warunki korzystania ze sklepu oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za jego pośrednictwem. 

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest: Buenas Buenas sp. z o.o. ul. Perlista 49, 71-794, Szczecin NIP: NIP: 8513273948, REGON: 522006270, KRS: 0000967432.

Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie sklepu (tutaj). Podanie danych osobowych jest konieczne do prawidłowego korzystania z zasobów sklepu. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych przy rejestracji lub przy składaniu zamówienia.

Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się przez pocztę elektroniczną: hola@buenasbueas.pl.

Wszystkie ceny Produktów w sklepie podawane są w złotych polskich. Cena zawsze jest ceną brutto (zawierają aktualną stawkę podatku VAT - także w przypadku, kiedy produkt jest zwolniony z podatku VAT), która nie zawiera kosztów dostawy. 

Sklep zastrzega sobie prawo do dokonania zmian cenowych, wprowadzania do oferty nowych Produktów oraz organizowania i odwoływania w dowolnym czasie różnorodnych akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmian cenowych.

II. Definicje

Regulamin – niniejszy dokument.

Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://buenasbuenas.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.

Klient – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje lub dokonała zamówienia Produktów w sklepie;

Rejestracja – czynność polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego na stronie sklepu.

Sprzedawca – Buenas Buenas sp. z o.o., NIP: 8513273948, REGON: 522006270, KRS: 0000967432.

Adres Sprzedawcy – ul. Perlista 49, 71-794, Szczecin.

Punkt Sprzedaży - fizyczny punkt sklepu prowadzony przy ul. Rayskiego 18/U1, 70-442, Szczecin.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie umożliwiający utworzenie Konta.

Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym znajdują są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonym przez niego Zamówieniu w sklepie.

Formularz zamówienia – Usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia, bezpośrednio zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj, liczbę Produktów i cenę.

Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem sklepu.

Dostawca – Podmiot obcy, któremu sklep zleca dostawę zamówionych przez Klienta Produktów.

Dostawa – przemieszczenie Zamówienia od Sprzedawcy do Odbiorcy realizowane przez zewnętrzną firmę.

Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom (nie tylko Klientom) automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy treści marketingowych.

Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

 

III. Rodzaje i zakres usług

Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Internetu. 

Warunkiem dokonania Zamówienia w sklepie jest kompletne i poprawne wypełnienie Formularza zamówienia, akceptacja zawartych w nim warunków i kosztów dostawy oraz treści niniejszego Regulaminu.

Informacje o Produktach podane na stronach internetowych sklepu, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu przepisu art. 71 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 380, z późn. zm.).

Do usług świadczonych przez Sklep m.in. należy:

1. Udostępnianie informacji niezbędnych do złożenia zamówienia w sklepie. 

2. Udostępnianie Formularza zamówienia umożliwiającego Klientom zakup Produktów w sklepie.

3. Udostępnienie Formularza rejestracji umożliwiającego prowadzenie Konta w sklepie.

4. Przyjmowanie i realizacja zamówień złożonych drogą elektroniczną.

5. Przyjmowanie reklamacji.

 

IV. Warunki techniczne do złożenia zamówienia

Warunki techniczne sprzęty użytkownika: Do korzystania ze sklepu wymagane jest spełnienie następujących warunków technicznych:

– dysponowanie urządzeniem z dostępem do Internetu (komputer, smartfon, tablet), przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML), posiadanie konta poczty elektronicznej (adresu e-mail).

 

V. Składanie zamówienia

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową https://buenasbuenas.pl i dokonać wyboru Produktów wraz z ich liczbą poprzez opcję dodania Produktów do koszyka (przycisk - “dodaj do koszyka”).

 2. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru Produktów.

3. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

4. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, Polityki Prywatności, podanie danych osobowych, adresu dostawy, wybór Dostawy, wybór metody płatności oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. 

5. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży.

6. Po złożeniu zamówienia, Sklep przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, które jest oświadczeniem Sklepu o przyjęciu Zamówienia.

7. Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy Klientem a Sklepem z chwilą otrzymania potwierdzenia prawidłowej płatności za złożone Zamówienie.

8. Zmiany do Zamówienia Klient może zgłaszać przez e-mail pod adresem: hola@buenasbuenas.pl podając numer zamówienia. Sklep może odmówić zmiany w przypadku gotowości produktu do wysyłki lub w przypadku otrzymania przez klienta wiadomości email o statusie "zrealizowano". Jeżeli sklep zgodzi się na zmiany może to wydłużyć czas dostawy. Klient akceptuje, że Zmiana może spowodować wydłużenie się czasu Dostawy zamówienia.

Rejestracja w sklepie oraz posiadanie Konta jest bezpłatne i dobrowolne przez czas nieoznaczony. 

Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) wybierając dostępną dla zarejestrowanych w sklepie opcję "usuń konto".

 

VI. Dostawa i czas realizacji zamówienia

Dostawa i odbiór Produktów zamówionych w sklepie możliwe jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy realizowany przez firmę InPost lub odbioru zamówienia:

  1. Odbiór osobisty w Punkcie Sprzedaży
  2. Paczkomaty InPost
  3. Kurier InPost 

 

Na czas realizacji zamówienia składa się:

– w przypadku wyboru sposobu odbioru osobistego w Punkcie Sprzedaży jest to czas potrzebny na skompletowanie Produktów przez obsługę sklepu zgodnie z zamówieniem oraz dni i godziny otwarcia Punktu Sprzedaży;

– w przypadku wyboru sposobu dostawy za pośrednictwem Paczkomaty InPost, Kurier InPost jest to czas potrzebny na skompletowanie Produktów przez obsługę sklepu zgodnie z zamówieniem oraz dostarczenie przesyłki przez Dostawcę.

Czas potrzebny na skompletowanie Produktów przez obsługę sklepu nie przekracza 2 dni roboczych.

Informacje dotyczące odbioru osobistego są dostępne w zakładce Dostawa (tutaj), ponieważ dni jak i godziny pracy Punktu Sprzedaży mogą ulegać częstej zmianie. 

Dostawa zamówienia za pośrednictwem Paczkomaty InPost, Kurier InPost jest odpłatna i realizowana w terminie podanym na stronie Dostawa (tutaj).

Sposoby płatności:

Sklep udostępnia następujące sposoby płatności za złożone zamówienie:

- szybkim przelewem w systemie on-line za pośrednictwem operatora płatności Montonio; 

- kartą płatniczą Visa lub za pośrednictwem operatora płatności Montonio.

 

VII. Reklamacje

Sklep obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad, zgodny z opisem na stronie sklepu. 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na Adres Sprzedawcy lub przez pocztę elektroniczną na adres: hola@buenasbuena.pl w tytule należy umieścić słowo “Reklamacja”.  

Wraz ze złożeniem reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt,  jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę reklamowanego Produktu.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca wymieni Produkt na nowy i wyśle go do Klienta na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa z przyczyn obiektywnych, Sprzedawca zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony Produkt niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

 

VIII. Odstąpienie od umowy

Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostawy zamówienia określonych w chwili złożenia zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na Adres Sprzedawcy.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia następującego po dniu w którym nastąpiło wydanie Klientowi Produktów. 

Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem do Punktu Sprzedaży.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyjątkiem kosztów dostawy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu.

Niezależnie od pozostałych postanowień Regulaminu, sklep może odstąpić od umowy w przypadku:

- podania przez Klienta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu zamówienia,

- braku kontaktu z Klientem pod podanym w zamówieniu numerem telefonu lub adresem e- mail,

- nieprawidłowo złożonego zamówienia,

- uznania przez sklep, że działania Klienta są niezgodne z powszechnie obowiązującym prawem lub prowadzą do jego nadużycia.

- złożenia zamówienia w celu innym niż nabycie Produktów oferowanych przez sklep.

 

Zmiana Regulaminu

sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

O każdej zmianie Regulaminu Klienci zarejestrowani w sklepie zostaną poinformowani drogą elektroniczną na podany przy rejestracji adres email (lub jego późniejszej zmianie).

W przypadku braku akceptacji nowych Regulaminu, po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w sklepie nie będą możliwe.

Klient, który nie zaakceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian będzie przysługiwało prawo do usunięcia konta w każdym czasie.

Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

IX. Postanowienia ogólne

Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Buenas Buenas sp. z o.o. danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji lub w procesie zamówienia, która jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia i zakupu Produktów w sklepie.

Klient wyraża zgodę na udostępnianie Buenas Buenas sp. z o.o. danych osobowych niezbędnych do dokonania płatności za Produkty zamówione w sklepie oraz do dokonania Dostawy.

Dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania Umowy sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w sklepie. Dane osobowe będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, poz. 922).

Klientowi przysługuje w każdym czasie prawo wglądu do swoich danych, ich zmiany oraz żądania ich usunięcia.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: