Jeżeli nasze zobowiązanie ekologiczne i społeczne pasuje do strategii odpowiedzialnej firmy, w której pracujesz - ten artykuł jest dla Ciebie. Wyjaśniamy poniżej trzy rodzaje współpracy, które pomagają zespołom HR wprowadzić kolejny element CSR widoczny dla pracowników lub partnerów biznesowych.

  • 🌱 Gwarantujemy, że plantacja skąd pochodzi kawa, jest odpowiedzialna ekologicznie i społecznie.
  • 🫠 Gwarantujemy wysokiej jakości smak - inny niż spalone ziarna pospolitych marek.
  • ⚖️ Gwarantujemy, że plantatorom płacimy dobre pieniądze za kawę. Trudno to przyznać, ale nie targujemy się, bo jest wiele problemów do rozwiązania na plantacjach. Płacimy więcej niż stawka referencyjna za kawę dobrej jakości ustalana przez Federację Producentów Kawy w Kolumbii.

1. Kawa do biura

To najprostsza metoda wprowadzenia odpowiedzialności do firmy w obszarze dostawcy kawy, ale ma faktyczne przełożenie na sytuację lokalnej społeczności w Kolumbii. 

Przy pierwszym kontakcie ustalamy:
- Czy w firmie pije się kawę w ekspresie lub pracownicy sami parzą kawę. W zależności od tego przesyłamy kawę w ziarnach i/lub mieloną (drobno, średnio, grubo). Służymy pomocą w określeniu stopnia grubości.

- Wybieramy rodzaj lub rodzaje kawy, gramaturę i częstotliwość dostaw (tygodniowa lub miesięczna). Wszystkie są świeżo palone z podaną datą palenia na opakowaniu.

Rodzaj kawy możesz zmienić do 3 dni przed planowaną dostawą. Gramaturę możesz zmienić przed nowym miesiącem rozliczeniowym.

2. Kawa dla pracownika

To trochę bardziej skomplikowana operacja, ale po naszej stronie. Wysyłamy kawę bezpośrednio do pracownika na wskazany adres paczkomatu lub adres pracownika przez InPost Kurier. Rozwiązanie idealne dla uszczęśliwienia tych, co pracują zdalnie. Lub, jak wolisz, przygotowujemy paczki i dostarczamy je do Twojego biura, a Ty zajmujesz się dystrybucją.

Przy pierwszym kontakcie ustalamy: typ kawy, rodzaj (ziarnista/mielona), gramaturę, co ile wysyłamy i komu.

Rodzaj kawy możesz zmienić do 3 dni przed planowaną dostawą. Gramaturę możesz zmienić przed nowym miesiącem rozliczeniowym.

3. Barista w biurze

Barista w “kawowy piątek” (lub inny dzień tygodnia, który przeznaczasz na rozpieszczanie pracowników w biurze).

Jeden z naszych baristów pojawia się wcześnie rano, żeby przygotować kawę metodami alternatywnymi dla pragnących dobrej kawy pracowników. I zostaje do wczesnego popołudnia na ostatnie pobudzenie przed końcowym planem dnia. 

Może się zdarzyć, że pracownicy będą zajęci rozmową z baristą, o tym czym jest dobra kawa i jak ją przygotować. W takich wypadkach jesteś wyrozumiały i pozwalasz pracownikom na edukację.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: